frusen julia

Nu är jag hemma från Erikslund! Otti åkte med oss dit, så satt och surrade med den härliga damen hela vägen! Supermys! Väl framme vid planen så tog jag och mormor oss en runda med hundarna. Helt vilda va dom. Fick någe fel. Men gick till slut. Sedan bidde man ju smått glad när de kom en hel drös med pojkar och kikade. HEHEHEHEH!!! Fast den färgade pojken hade jag kunna klappat till lite eftersom han hade en jäkla trumma med sej och slog som zätan! Menmen, matchen slutade iaf 3-3 vilket va bra! Jag frös som ja..jag vet inte vad. Ont i fötterna och fingrarna så OJOJOJ!!! Men väl i bilen försökte jag göra allt för att bli varm igen. Så nu har jag nyss tagit mej en het dusch och ska kolla igenom spanskan lite sedan släcker jag ner. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0