KUL KVÄLL

Alltså lol vilken rolig kväll jag haft nu! Vid 7 åkte jag till thule och träffade Hanna. Så fyndade vi Elin där. Gick och kikade på fotbollen. Sedan kom Linnea,Johanna och Malin dit. Satt och knäppte camwow bilder. Åh fyfasen va jag skrattade. Elin va ju fulast av alla! HAHAHHAHAHAH aldrig skrattat så mkt! Sedan ringde vi Gabbe. HAHAH Elin gjorde ju bort sig. Dog lite. Låg i diket och skrattade. Fastnade med hennes vante i tandställningen. De va ju skoj. Sådär höll vi på hela matchen, tills den va slut och damerna hade förlorat med 4-0. Men duktig va dom! Sedan cyklade jag hem. Nu äter jag bara flingor. Torrt och gott. Skall väll se om de finns någe roligt att göra. Vi hörs babes

Kommentarer
Postat av: gabbe :P

elin p12 hehe

2011-05-15 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0