LOL

Igår somnade jag mellan 7-9! Haha. Sedan när jag vaknade orkade jag inte ta tag i läxan, så jag såg filmen som jag lovat Edwin att se. USCH! Vidrig film, haha men jag vågade iaf! Sedan sov jag.
Imorse va de trögt att komma upp. Men till slut så! Skolan va som vanligt, tråkmåndag! Tur Mallan och jag har våra lektioner! Sedan gjorde en grabb min dag idag! Såhär löd de:
- Jag gillar inte tjejer!
-Och btw..fördelen med att vara singel är att man kan ha vilt sex med alla!!!!
HAHAHHAHAHHAH vem fan går runt och säger sådär lixom? LOL! Nu ska jag chilla lite sedan ska jag på utv. samtal och efter de blir de övning i kyrkan några timmar! Tänk att jag tar konfirmationen på Söndag, fort de har gått..Men aja, slänger in nåt inlägg ikv när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0