min underbara kväll!

FÖRLÅT!!
Sanna följde med mej hem idag. Därför ingen uppdatering av mej. Men vi har iaf ätit massa gomat (tacos),mmm. Busat poch vare allmänt fula. Fisit har vi gjort med. Som nå gasmaskiner typ. Blev tvungen att öppna fönstret. T.o.m Melker klagade när han kom upp..HAHA! Illa. Sen när Melker och Ester va här uppe hörde Ester såklart sin älskade Sebbe utanför oss. Han va med Oscar, så dom ville ha ut oss. Men slutade med att vi satt på mitt rum och dryga. Men efter en stund sa Emil att han va klar så vi gick ut och mötte upp han. Sebbe och Oscar drog för dom skulle inte vara med oss ändå. Men Emil kom iaf, han skulle alltså vara med oss idag för er som inte förstog de! Men vi kollade på massa fula youtubeklipp, HAHHAHA Emil vet alltid massa fula klipp, skrattar så jag grinar :') Sedan bestämde vi oss för en skräckfilm. "Paranormal Activity Tokyo" haha hua va rädd Emil och Sanni va. Småtrollen mina! Efter filmen så bestämde vi oss för att gå ut. Tog oss en promenad till statiol. Haha. Gick 10 i 10. Kom dit vid kvart i 11. Köpte cola och tuggummmin. Haha. Träffade Amanda och Mallan ute på moppen med. Sedan knatade vi hemmåt. Sjukt kul. Haha skrattade hela tiden..tills jag skulle ta en klunk cola, då är Emil i farten och trycker upp flaskan så halva colan är på mej. MYS! Så jag spelade lite sur mot han och retades. Vilket gjorde honom orolig. Haha. Följde med Sanna enda hem till huset. Sedan gick jag och Emul hem. Pratade om allt. Han är verkligen en goprick! Vi skrattade och tjoade. Supermys. Sedan kom jag hem halv 12. Men jag har haft en helt underbart härlig kväll. Jises va kul jag haft! Sånna här kvällar kommer mer..jag och Emul har redan planerat! WIIIE! Men nu måste jag sova, ska upp 08.00 för att vara kl 09.00 på vattjoms marknad som är imorgon mellan 10.00-16.00 KOM! Efter de jobbet ska jag grilla med tjejerna! Så förvänta er inge bloggning! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0