momma

Emelie mådde inte så bra, så ställde in cykelturen med henne. Däremot tog jag mej en tur till momma! Riktigt skönt väder va de! Kom dit och myste utav bara tusan! Sedan ville lille sjuka Tova att jag skulle baka till na, så hon valde kladdis. Mormor tror jag blev sugen hon också för hon spurtade till macken och köpte grädde hon! Haha, dock fanns inte kakao så jag körde på oboy. Gina hjälpte till hon med. Kladdiesn blev iaf en "smetkaka" men ändå hyffsat god. Blev äckligt mätt. Efter fikad satt alla och degade i soffan typ. Jag myste med brallan och kollade på tv. Mormor satt och garvade åt programet. Vilken gullhöna alltså. Vid 9 cyklade jag hem. Nu ska jag plugga mer so och sedan ritaaaa. Kanske kommer upp bild om jag blir klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0