trening

Jag är återigen hemma efter en riiiktigt skön och rolig träning! Va ju som sagt på sörforsvallen, vilket va ett bra ställe för innebandy! Vi va ynka 5 brudar där. Vart är alla som ville träna sommarstäning? Komsi komsi! Körde iaf på med benen, sjukt jobbigt, men jag vet att de kommer löna sig framöver! Toppform typ! Sedan körde vi lite kondition,bollkontrollövningar eftersom de va fake gräs där så va de lite guppigt, vilket gör att vi får bättre kontroll på bollen när vi är inne på golv! Sedan gjorde vi mer benövningar, och till slut match! De va askul! Alla kämpade på bra och vi va faktiskt riktigt duktiga! Hade bra spel och allt! Jag längtar verkligen till serien börjar! JALLA JALLA! Efter träningen for jag,momma och Gina på ica. Fick glass av min söta,goa,rara mormor! Puss påne! Nu ska jag duscha och sen mysa med en fiiilm!
helt oredigerad bild! WALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0