Städ med innebandyn

Kanonkul hade jag igår vid datorn vill jag lova! Började med att se Insidious, eller såg och såg. Jag vågade knappt kolla, riktigt läski faktiskt. Så tänkte kolla idag igen. Hehe, va t.o.m skakis igår efter jag sett den! Sedan skypade jag med Jocke och Erik. Och Busade samtidigt med en annan filurizz.
Imorse vaknade jag halv 9. Dödstrött. Men de gick över rätt snabbt. Slängde på mej nå kläder och for till Vattjom för att städa från igår! Gick rätt snabbt, och vi hade skrapat ihop 5000:- vilket jag tyckte va riktigt bra! För så himla mycket jobb hade vi ju faktiskt inte igår! Kul! Sedan när vi hade städat så for jag och mormor med säckarna på tippen. Gick ju galant de. Så nu är jag hemma och håller på att ladda hem lite filmer som jag ska kunna roa mej med idag! Ska även läsa på lite idrott eftersom att vi har prov i de imorgon. Så ska plugga så de knakar i skallen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0