I don´t know why..

Jag kan inte förstå hur en enda person kan få en annan från att må hur bra som helst till att vara helt förstörd på några få ord. Hur fan tänker man? Hur egoistisk får man bli om man bara tänker på sitt eget bästa? Jag vet inte vad jag ska säga. Jag mår dåligt, fattar inte hur du tänker? Du är stor nog att kunna ta det face to face. Inte via sms. De va de absolut sämsta valet du hade kunnat göra.
Jag sitter här, med tårar i ögonen och mår dåligt över hur dåligt DU har fått min vän att må. Det suger verkligen. DU suger. Jag vet inte vad jag kan göra. Känner mej hjälplös. Fast jag vill hjälpa till så otroligt mycket, men jag vet inte hur. IDIOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0