mitt lag är bäst oavsett vad!

Matchen va bra men ändå inte bra. Det jag beundrar över mitt lag är att även om vi ligger under så ger vi fan aldrig upp! Aldrig! Och de är så skönt. Alla kämpade som vilddjur.
Det som inte va så bra va väl att vi förlorade. Våra motståndare spelade ganska fult, även vi när vi märkte att dom gjorde de. Vi åkte på 4 utvisningar men eftersom vi är så jävla bra släppte vi aldrig in något mål, ist gjorde vi mål! Och hur bra är inte de? Sedan var även våra motståndare mkt snabbare än oss. Och dom la inte till bollen innan som skulle skjuta. De gör ganska många i vårat lag vilket gör att vi förlorar bollen. Men nu glömmer vi allt detta eftersom i helhet va vi sjukt duktig och jag är ändå nöjd med lagets insats! Nu ska jag göra mej klar och vänta på att mormor hämtar mej så ska jag mysa med dom!
före
efter. HAHA inte så snyggt, men fan va skönt med bra fäste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0