vilken asbra dag!

Nu är jag hemma efter en riktigt rolig dag på VM med en grymt go klass! Kändes som vi nästan gick i den. Okej inte riktigt så, men de kändes väldigt bra. Hade kemilabb första lektionen, det va då vi träffade Emma och Elin, supersnälla tjejer. Haha, mötte även Erik och Arvid som va hur roliga som helst. Kunde knappt slita blicken från dom. Skrattade hur mkt som helst, vilket jag kände att jag behövde! Luchen va väl kanske lite pinsam, men de gick. Fick pannkaka och jag har nog aldrig haft så ont i magen efter pannkaka som jag hade då. Kan inte ens dricka oboy med min mjölk längre? Ska laktosen bli värre eller vadå? Jaja. Hade iaf flera timmars hål efter lunch. Det va då jag lånade Emmas dator. Träffade massa folk, lite roligt. Jag och Sanna gick även runt och snokade på lite. Matte var den sista lektionen vi skulle vara med på och vi hade superkul! Jag skrattade så killarna skrattae åt mej. Lyckas ja ;) Sanna va brutalt rolig då också. Hua.
Ja, ni ser ju. Jag har haft en riktig toppendag och jag skulle gärna gå i den klassen! Haha. Nej men jag hade askul. Nu ska jag plugga lite snabbt eftersom jag snat ska på lucia träning och kort efter de är det innebandy!
snygging ja ä <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0