♥♥♥♥♥

Jag och Sanna hade en sån fredagkväll jag bara kände att jag behövde! Glass,godis och hur bra sällskap som helst! Vi gjorde inte mkt men allt blev bara så härligt. Såg på idol, gick upp och cama med Gabriel och Joel efter allt deras tjaj, i nästan 3 timmar satt vi med dom. Vi kom inte till ro förrns vid 3! Men ack så skönt det va att somna!
Idag vaknade vi 12, sov i 9 timmar vilket var hur skönt som helst!  Har enbart legat i sängen och ätit frukost. Från 12 till 4 ungefär. Vi såg på "Jag Saknar Dig". Jag tror det är min nya bästa film. SÅ JÄVLA BRA OCH FIN SÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MEJ TILL!!!! Åh blev helt kär i den. Fällde några tårar, men jag hade kunnat grina hur mkt som helst! Höll de inne eftersom Sanna låg intill mej. Ville inte stortjuta då ;) Men hua va bra den va! 

Nu har jag nyss duschat efter allt vårat lök. Ikväll ska jag vara barnvakt åt mina fula småsyskon♥ Mormor kommer hon också tror jag! Blir nog mysigt! Nu skall jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0