gymnasieval

Mötet gick bra och jag hade lite roligt eftersom jag satt mitt emot mongolinus och hade Sanna intill mej. Pratade på om allt inom gymnasium. Eftersom jag har en aning om vad jag ska söka så äre mest för mej att få besöka och kolla. Men fick reda på att jag måste söka 1 November..Lite tidigt tycker jag, men samtidigt känns det ändå okej om jag bara läser lite om de.
Eftersom min mobil inte alls vill ladda över bilder så får ni stå ut tills jag får min kamera. Sjukt tråkigt utan bilder, men thats life! Snart så! Köpte iaf: 3 tavlor, 2 med The Beatles och en vanlig stadstavla,en lång spegel,en skitsnygg förvaringslåda som ser ut som englands flagga och till sist köpte jag ett Iphoneskal med englands flagga även där! Hur snyggt som helst ju! Nu saknas bara funen så äre done!
Sitter och gör engelska eftersom jag har prov på fredag och de känns ändå hyffsat bra även fast jag började plugga nu! Hoppas det går vägen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0