Imorgon När Kriget Kom

Träningen va kul, och jag kände hur bra de faktiskt gick! Gjorde en övning som jag tror är väldigt nyttig för oss. Åh, ja jag känner mej bara nöjd med träningn. Humöret blev mycket bättre, så när jag kom hem, duschade jag sedan satte jag mej vid köksbordet med fika framdukat och boken "Imorgon När Kriget Kom" som vi har på svenskan. Den är faktiskt inte så pjåkig som jag trodde. jag och krig, nja. Men boken tror jag ändå kan vara bra om man kommer in i den på ett bra sätt. Nog om detta. Eftersom mamma klagar på mej när jag kommer på att något måste strykas på morgonen så strök jag skjortan nyss ist! Då bidde hon glad minsann!
Nu vill jag ha helg, sedan måndag så jag kan få göra klart "mitt" på slöjden. Sugen att se hur resultatet kommer bli! Och om de kommer vara användbart! Nej nu ska jag släcka ner och falla in i mina drömmar, harmoniskt huh? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0