khaddafi

Spanska provet kommenterar jag inte än. För jag ve helt ärligt inte hur det gick. Sanna var även tbx idag, jag jag hade nog skolans största smile. Så skönt att ha tillbaka henne. Så lite retsamma men roliga stunder har vi haft idag.
Hade även nån ful lek på idrotten som sög. Kabbadhi hette den. Bara för namnets skull så fick jag khaddafi på hjärnan så jag kläddde ut mej :)
ganska så jättelik! Iaf. Nu är jag hemma, mamma va hur nöjd som helst fatt hon köpt 2 nya skor idag, och eftersom vi har samma storlek så delar vi! Hur bra lixom?
Nu känner jag mej extremt stressad. Hade tydligen fått engelskaläxa i måndags som inte jag fått veta, så nu måste jag göra den, plus läsa svenskaboken OCH har fysikprov imorgon..OCH jag har träning som jag bara måste få gå på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0