LOV

Jag och Issa kollade på killarnas träning, eller ja vi pratade mest. Så himla skönt att bara prata, jag förstår inte! Men det va superskönt iaf! Efter träningen drog vi till ica och köpta dricka,godis och hyrde en film! Hämtade upp Agnes på väg till Linus också. Vi kollade på filmen, halvsov och haha ja, bara myste. Alla va ganska så trött ändå så. Tur som jag har så har jag apselut jordens bästa mormor! Hon åkte och hämtade oss tjejer och skjutsade hem oss, hua va go tanta är! Älskar dej mommi <3 Bästa! Nu har jag nyss packat klart väskan, jag och Hanne har kommit överrens om att ha med oss en sak ;))) nyfikna jao? JAJA!! Åker tiiidigt imorgon bitti och kommer hem sent. Får se om jag kanske sover hos Linus imorgon. Men annars så hörs vi nånting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0