Overbord-Justin Bieber and Miley Cyrus

Jag kände varken för att sova eller plugga. Gör de sedan. Just nu är det tusen tankar som virvlar runt i mitt huvud. Om mej själv, min familj och mina allra närmsta vänner. Kan inte riktigt sätta fingret på vad jag tänker. Men de är tankar runt omkring dom. Det har skett så många förändringar på den senaste tiden så jag har inte hunnit med att se vad som förändrats riktigt.
Just nu vill jag bara ha dendär som vill dela täcke med mej, krama om mej och pussa godnatt. Men den finns inte här nu och de suger. För jag känner att jag behöver det. Mer än något annat. Det svåra är att bli accepterad för den man är. Vissa kan, men då kanske det inte är just det man söker. Åh nej, jag vet inte hur detta ska sluta. Får ont i magen av vissa saker, enbart fatt jag bryr mej så mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0