skärpdejjuliaförfan

Jag känner mej otroligt besviken på mej själv. Vad gör jag på träningarna? Inget alls. Jag har tappat orken totalt på träningarna! Men på matcherna kör jag på. Måste blir någon slags skärpning på tränandet. Få tillbaka orken och ge järnet, så som jag gör på matcherna!
Imorgon efter skolan ska jag och Malin dra till stan och gå på second hand affärer! Ska bli obeskrivligt roligt och hoppas att jag fyndar något! Nu ska jag repetera kemin och ta något att trycka i munnen min.
Ska även prova en sak på min mobil. HOPPAS DE FUNKAR!!!!!!!! hejdå. BTW, hanne jag älskar dej ;);););)

Kommentarer
Postat av: hanne

love you tooooo ;) ;) ;) ;)

2011-10-04 @ 15:54:46
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0