skolmaten suger

Allt är annorlunda, men ändå så himla mkt roligare! jag stortrivs! Skolan går faktiskt lättare än jag trott, än så länge. Mina helger utnyttjar jag till fullo med massa roliga saker. Ja, allt känns så himla bra just nu! Utom en sak..och de är skolmaten, alltså vafan? Den har blivit helt totlt vidrig och då är jag en som äter de mesta och brukar inte klaga på maten, men nu. Jag äter knappt lunch längre fatt den är så vidrig. Och att vi har lunch 12 varje dag gör inte saken bättre. Det suger rent ut sagt! man är totalt okoncentrerad för att man är så hungrig, och sen är de mat man tycker är vidrig. Så då blir det ingen lunch ändå. Jaja, nu ska jag iaf göra lite spanska och sedan hoppas att det är mat snart!
amen titt va jävla sjukt jätte ganska mega mums! hehheeheh höngri

Kommentarer
Postat av: Anonym

skolmaten är god! punkt slut.

2011-10-05 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0