Sundvsall City-Jemtland

Hade supermys med Brallan! Gick runt på stan och smyckesgalning jag är så fyndar jag massa smycken igen! Är det rea så är de! Sedan åt vi lite på MCD och gick sedan vidare till hallen. Dom spelade riktigt bra faktiskt, dock spelade Jemtland riktigt fult och vann därför. Men snygga mål gjorde dom och massa folk såg jag! Missade bussen så mamma fick hämta oss. När jag kom hem hade farmor skickat med gomat hem till mej! Lax med ost på, SÅ JÄVLA GOTT!!! Och pärer till de. Efterrätt fick jag å! Gull! Nu ska jag snart duscha,måla naglarna,noppa ögonbrynen och sedan sova efter en riktigt myshelg!
Har knäppt massa bilder men min mobil vill inte sammarbeta med datorn :) dom kommer nån dag ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0