12 timmar

Igår hade jag det supermysigt! Va med fina vänner, åt godis,träffade folk,pratade,kollade på innebandy och mycket mer. En skön fredagskväll satt säga! Redan vid 10 låg jag och Emilia i sängen redo för att sova, va så fruktansvärt trött! Somnade runt halv 11. Vi sov drygt 12 timmar inatt vilket va otroligt skönt! Sedan duschade vi och fixade oss för att sedan dra ut och gå lite. Träffade Harre som va med oss. Gick till thule, kollade på killarna som vann mot kuben.
Ikväll ska vi återförenas för att hitta på något roligt. Blir nog jag,Hanne,Emilia och Harre! Sedan kan de ju ploppa in några på traven om vi har tur. Nej nu ska jag snart äta sedan göra mej redo för en kväll jag hoppas jag kommer njuta av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0