asnd hkjasfb fittfel

Min skoldag har gått i berg och dalbana idag. Jag va glad och fnittrig första delenb av dagen, fick massa kramar av goa människor, massa fina kommentarer för mina kläder, skor och allt. Va så himla glad och de. Men efter 12 sjönk allt. Fick fet äcklig mensvärk och bara pga det så va allt jobbigt, fult och äckligt. Men eftersom jag fick åka moppe med Agnes till och hem från skolan så gjorde hon mej glad i typ en halvtimme, gullan! Och för att lägga på lite negativt, ni kan inte smsa mej i nuläge som vissa redan märkt. Jag kan inte svara på sms för de är nå skitfel och jag blir förbannad, seriöst jag har inte kunnat smsa sen igår eftermiddag. Nu ska jag lämna in skiten. hejdå. sen träna. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0