boxningsspel

Haft en riktigt bra kväll må jag säga! Kollat på Johannes match som förövrigt gick sådär. Spelade bra men förlorade mot ett bättre! Men kul va de! Efter matchen for jag,Malin,Hanne och Jenny till Malin. Satt vid datorn och tjoa. Haha! Sedan ville Anton och Johannes att vi skulle komma så jag,Malin och Jenny for dit, Hanne stakarn åkte hem. Iaf, jag tykte de va skitkul där! Dom spelade nå boxningsspel som va så otroligt roligt så jag skrattade tills tårarna kom. Jenny va höjdpunkten i spelet! Haha, ja jag är långt ifrån klagandes! Va riktigt roligt och jag ångrar inte en minut! Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: hon som kan spela innebandy asbra xD xD elle?

Dom spelade väl inte bra? Heheheh elak men ärligt?

2011-10-01 @ 18:26:38
URL: http://emiliaberggren.blogg.se/
Postat av: bästa boxaren

hahahah, älska mitt spelsätt asså :D h

ägde ju (nästan) ut johannes på spelet!

fett duktig jag känner mej ;)))

hahah



ärligt emilia så va jag GRYMT bra!! jag är bäst på de där spelet asså.

så äre

2011-10-01 @ 22:56:04
URL: http://mittkuligaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0