dagen

Imorse försov jag mej, i 1 timme, som tur så fick jag åka med min bästa Isabelle till skolan! Hade idrott första timmen, mötte 9C på fotboll, vilket sög. Allt måste inte vara seriöst, som Lennarth sa. Men så blev de ändå.
Resten av dagen har flytit på, hade köttbulletävling med Sanna,Sebbe G,Johan,Linus,Sebbe H och Julius. HAHAHHA JAG DÖR. Jag förlorade, standard. Fick i mej de brutala 38 köttbullar, medans resten va uppe i 41,5-60-57 osv. jag höll på att spy. Men jag loza iaf. Kul. Jag som va mest pepp på att vinna. T.o.m Sanna vann över mej? Hur lyckas hon? Jaja, Åkte iaf hem i fetaste regnet. De va mysigt. eller?
Ikv har jag träning,skönt efter alla dessa köttisar. Sen kommer min älskade mamma hem också! Gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0