hanne xD

Idag har jag varit på stan hela dagen med Hanne! Hon kom hit vid 10 så gick vi till bussen som va lagomt sen, så precis när vi skulle gå hem och ta moppen ist kom den, hehe. I stan så hade dom inte öppnat så vi åt mat på donken. Hanne åt pommes strajps ;) HAHHAHAHA jag dog. Som jag gjort inprincip hela dagen. Herregud vad jag har skrattat åt den ungen! Haft riktigt, riktigt kul! Sedan fick vi vänta 1 timme och 15 min på bussen hem, och då skrattade jag så det va nära på att köpa nya trosor. Väl på bussen var vi trött, haha! Men de va skoj. När vi kom hem tog vi dirre moppen och tankade, köpte godis (igen) och sedan for vi till runsvik och satt där. Nu är vi i varsitt hem och jag ska nog göra lite matte, bara fatt jag behöver de.
Skjorta, dock visar inte bilden färgens rättvisa..
Har äntligen köpt dom, nu har jag 2 skitsnygga boots som jag ska använda vill ja lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0