im not you

Trött va jag idag. Blev lätt less osv. Träffade Nathan idag, kändes dock inte bra att han går runt och kallar mej "Loopiepoopie" -.- Men de va kul iaf! Spanskan va lite rolig. Har alltid toppenkul med Jonas,Simon,Jocke och Sanna! Skrattade och allt. Medans jag gick till skåpet hade dom visst fått skäll av Karin, vilken tur att jag befann mej där just då!
Fick även reda på att vi skulle ha skolfoto idag igen -.- ingen va tillfixad eller något. Sedan blev jag otroligt orolig att det va till stora katalogen som alla skolor i sundsvall är med i, men det var det inte. Det kan inte vara de. Då dör jag. För alla tjejer hade pippilotter och knallrosa läppstift. Vissa killar hade mittbena och såg allmänt nördig ut. Ber till Gud att det är Matforskatalogen!
LOL sådär såg jag alltså ut på kortet, ni kan då förstå att jag inte vill ha i stora :)
Ikväll är jag både tränare och spelare. Längtar! Hoppas det blir skoj. Nu ska jag plugga eftersom jag är så dutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0