tore min vän

Skolan va OK idag. Det som jag är så sjukt glad över är att jag förstog allt i matten idag. Jag tyckte det gick så bra att jag gjorde 2 delskapitel! Flöt på så himla bra! Annars var svenskan riktigt rolig, ingen ville jobba och vi alla fick därför en plan om att försöka få Tore att prata om något helt annat! Haha i hela 35 min pladdra han på. Jag hann t.o.m prata med G i mobilen och han märkte inget, han bara frågade om jag pratade i telefon och svaret blev nej. Och han trodde mej :) Slugis. Sedan har han gjort onekligt fina ridrörelser som han gjorde på den gamla tiden! Det var roligt. Annars har väl de inte varit så roligt. Jo lunchen med sanna. Inget mer sen. När jag kom hem gjorde jag läxa direkt innan jag slog på datorn och gjorde engelska läxan som man skulle göra på datorn. Skönt. Ska bara träna spanskan mer. Och ännu mer. Sen så, skiter jag i den.
gammbild. söt osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0