ullared, ullared!

Imorse åkte mamma och hennes kompis Vivi till ullared, jag är faktiskt lite avis eftersom jag också skulle vilja åka dit! Men nu va de inte så, och jag hoppas att dom får de kul! Idag ska jag iaf ta det lite lugnt nu på dagen, mer mot eftermiddagen ska jag,Issa,Agnes,Linus och Sebbe åka för att handla massa mat, sedan drar vi iväg och sover i en stuga! Kommer nog bli superkul och mysigt! Ska ta med mej kameran så ni får massa bilder!
Imorgon har jag match! Så bloggningen kommer vara låg tills imorgon kväll då jag kommit hem ordentligt, så ni vet. Men har jag tur får jag låna Linus Ipad/dator eller vad han nu skulle ta med!
sjukt taggad redan nu! Längtar så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0