igåår

Igår måste jag säga att jag faktiskt hade roligt! Jenny hämtade mej vid halv 6 så for vi på ica och träffade Agnes. Köpte i chipspåse, 3 drickor och godis på 97 kr. Thom i kassan bara skrattade fatt vi va ynka kronor från 100 kr på godiset, HAHA! Så vi skrattade rätt mkt på ica. Sedan for vi till Agnes för hon skulle äta och fixa sej. Då pratade jag och Jenny med G och dom. De va ju roligt. Vid 8 for vi till Linus, han hade inte kommit hem än, men efter en stund så! Vi kollade på idol vilket va roligt. Sedan hängde vi bara, skrattade lite, myste och väntade på dom andra. Efter flera timmar kom Sebbe,Dennis och Emma dit också. Vi gjorde inte så mkt. Emma och Dennis for hem vid halv 12. Då for vi hem och kollade på skräckis, men jag och Agnes somnade efter typ 10 min. Sedan väckte Sebbe oss på ett lungt och harmoniskt sätt -.- For hem vid 2. Men de va mysigt. Bortsätt från nån enstaka grej men de blir bra! Nu är jag hungrig och ska äta frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0