Lite bilder från Cypern

poolen vid hotellet!
hotellet
Lagunen vi badade vid, är havet alltså!
drack fetgoa drinkar vid poolen
badat massvis!
varit snygg
utsikt
coola tjejer vid middagen
ännu en cool bild
snygging
badat ännu mer i havet
turkosa vattnet
skitfina hus!
sista dagen åkte jag och Robban "Banana Ride" i havet!
Det var nå fruktansvärt roligt!
vit stjärt
Eftersom vårat flyg hem var försenat med ca. 4 timmar så fick vi lämna vårat hotell och åka till ett annat för att äta lunch där. Och jag kan säga att de va bland de finaste poolområde jag sett! Med havet bakom och allt. Där skulle jag lätt bo 2 veckor! Lätt.
Melker och Ester fick träffa Bamse också, rätt nöjd var dom, speciellt Ester som gick fram ännu en gång för att få sig en kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0