Igår

Denhär helgen har helt klart varit upp och ner! Vissa stunder har varit så himla bra! Andra lite mindre bra osv. Igår va först jag och Issa ute och åkte lite moppe, träffade Christoffer och massa andra. Sen for alla andra iväg på mopparna utan mej, så Linus pratade med mej ett tag, sen kom Emil och hämta upp mej med bilen, åkte till mig och hämtade laddare osv. Sen blev jag sjukt irriterad..haha åh! Så vi släppte av några också följde jag med Emil till stöde och skulle hämta några som skulle till stan. Lämnade av lite grejer hos han vi skjutsade hemma hos han, tror aldrig jag har sett ett sånt litet kök! Hahahah! Kom iaf hem halv 2. Då gick jag och la mig efter en stund! Idag ska jag plugga! Göra så mycket jag bara orkar! Känner mig rätt less på vissa, så då kommer de bli lättare att plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0