Sista dagarna utav mitt lov!

Min sammanfattning av dom sista dagarna på mitt underbara lov!

Torsdag: Alice fick äntligen sina småbebisar, och attans att jag missade när hon födde, det va lite synd, men jag fick komma på morgonen därpå och hälsa på, som tur va! Alice blev jätteglad, och allt kändes så annorlunda, se henne ligga där i en liten låda med 5 små söta kottar som ligger och piper och smaskar. Åh de va så fint! 3 tikar och 2 hanar blev det! SÅ HIMLA SÖTA! Kär!
Fredag: Hälsade ju på Alice som jag sa ovan. Sedan åkte jag in till stan och träffade min älskade Malin! Blev en snabb men mycket mysig tripp på stan, fick även med mig lite smått och gott!
Direkt efter stan for jag hem, Emilia kom och nästan direkt så for vi in till Cajsa i stan med massa andra goa brudar! Där fixade dom sig lite och vi gick ut med Sofias kläder och hade allmänt kul! Närmare 8 drog vi ner till Domsaga, där va de lite folk, träffade några, lyssnade på Eriks band osv. De va väl rätt kul. Clara va ganska skön där ett tag också, haha! Sedan gick vi hem till Cajsa igen, köpte med oss pizza som va så jäkla gooood! Åh!
Fick sedan skjuts hem!
Lördag: Emilia den lilla filuren slog till stort och sov till halv 2, haha! Skönt att bara ligga och ta det lugnt. Hon for hem kort därefter, så jag hoppade in i duschen lite snabbt, sedan for vi till Stöde och firade farfar i efterskott!
For hem vid 7 ungefär. Fick sms från Frejsson som ville att jag skulle komma till henne, så jag och Agnes for dit! Där va även Emelie,Harre,Olivia och Moa. Vi hade det jättemysigt. Sov även över där. Vi va vaken hela natten, gick och la oss runt 6 tiden, sov 3 timmar sedan upp igen. Men de gjode ingenting! Fick ligga i Frejssons skööööna säng! Åh. Puss på er brudz! (tror Henkiboy va lite trött runt 5 tiden)
Där har ni en kort sammanfattning på slutet av mitt lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0