vidrigt!

Igår kom Emil och hämtade mig, va med han och Christoffer. Vi for hem till Coffis eftersom han skulle visa en blogg som en matforsgubbe har. Usch va vidrig gubbe säger jag! Han knäpper kort på allt! Speciellt smygknäpper han på folk som rör sig ute på byn! Förstå va vidrigt! Mammas vän Vivi va med, Elin i min klass va med, jag va med! Det är jättemånga som man känner och vet om som är med. Sedan skriver han kommentarer till bilderna som är helt..ja..!
www.nikonfotografen.blogspot.se
Där är den om ni vill kolla!
Iaf vi hämtade upp Agnes efter ett tag! Vi åkte till stan och åt, hehehehehe hungriga jullan va på G! Så vi åt lite, åkte runt, sedan åkte vi hemåt igen, eller ja, killarna skulle visa oss ett skitäckligt hus i nedansjö typ, alltså jag va så himla rädd..bara för att dom skrämde upp en..Emil ba skratta..Usch va äckligt de såg ut! Spökhus xD Sedan skjutsade vi hem Agnes och sen mig.
Nu har jag precis ätit frukost! Ska se vad som händer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0