tillbaka för ett tag

Okej, nu börjar folk klaga på att jag aldrig bloggar. Så jag slänger in ett hej och berättar att jag lever trots att jag ligger hemma med förkylnig! Alltid lika drygt, tur jag har Asta som är hemma och myser med mig, hon fyller även 8 månader idag! Grattis lillbebis.
Skolan rullar på, varit lite slappt nu ett tag, men nästa vecka har jag mitt sista prov innan jag äntligen går på jullov på fredag! Som jag har längtat! Ska bli både skönt och väldigt mysigt. 
 
Annars känns allt så himla bra. Jag är glad och mår bra trots min förkylning. Tiden går så himla fort! har redan gått halva 1:an i gymnasiet. Riktigt kul faktiskt. Fått många nya fina vänner, även om jag saknar alla mina andra fina vänner som jag känner att jag träffar alldeles för sällan! Vissa saknar jag mer än andra, tyvärr. Man märker ju hur vissa förändras..vissa förändras på ett positivt sätt och andra inte. Lite tråkigt, men allt jag kan göra är att försöka göra det bättre, vilket jag tänker göra också!
Jag känner själv att jag går framåt, jag går åt rätt håll, sköter skolan och försöker vara en bra person, lyckas inte alltid, men jag försöker, vilket är det viktigaste! 
 
Förlåt för ett rörigt inlägg, men jag ville bara skriva av mig lite! 
 

Kommentarer
Postat av: kamelen

jag saknar iaf dig :(((((((

Svar: sötan <3
julia mårtensson

2012-12-16 @ 12:51:07
URL: http://millz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0