let's go girl

Vilken bra dag ändå! Klev upp tidigt, det va kallt och jag va trött. Men väl på plats och efter att ha börjat lite lätt så kändes det som att jag gjorde nog rätt val ändå. Jag tog en chans till att bli domare. Och nu vill jag nästan bara prova döma! Zacke förklarade och lärde ut jättebra! Verkligen. Jag antecknade som bara den. 5 A4 tror jag rättare sagt de blev plus att vi fick en bok på köpet! Ja, jag är väldigt nöjd med utbildningen! Han fick en att tänka positivt inom allt. Självklart kommer jag va nervös inför första matchen, men jag tror att det kommer gå bra ändå. Är man koncentrerad och matchen är i fokus kommer allt gå bra! Glad att jag gick!
Nu är jag hemma, med stora, gristjocka strumpor som är så mysiga så! Ska bara ta det lugnt och göra lite engelska tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0