stört

AHHAHA, Melker ville skriva förut, så han frågade hon han fick träffa bloggen, HAHAHHA gulle <3
Iaf så har jag pluggat lite konsthistoria som vi har prov på om en vecka! Inte så svårt men rätt mkt! Ska även plugga in lite regler tills på söndag osv.
OCH (!!!!) Idag blev jag så jävla förbannad så jag höll på att skrika rakt ut nästan. Har vid flera tillfällen sett att små 6:or stå och hålla för matsalsdörren för resten utav sin klass och även andra. Alltså vafan? Och de värsta är att en av mina kusiner är med, haha gör mej ännu mer förbannad. Alltså syftet med det hela är: Dom "coola" killarna håller för dörren för dom andra så dom får stå ute och frysa och vänta tills dom börjar innan dom får komma in i värmen? Helt sjukt va jävla arg jag blev. Så idag gick jag fram och sa åt han som höll för fatt jag blev så arg. Lilla Ida sa till mej: Det är ingen idé, han släpper inte förrns läraren kommer.. Och hon stog och hackade tänder. Alltså ni hör ju. Tycker det är sjukt elakt och så jävla omoget. Varför ens göra så? VARFÖR? Åh kokar bara jag tänker på de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0