hejhej <3

Vilken lång och jobbig dag! Men tur jag har mina fina vänner som gör att den blir bättre än vad den är! Började med att Sanna kom på skolan=jag glad! Sen knäppte jag och Malin extrema bilder, t.o.m Anton Tumfart tyckte vi va rolig. Jises. Sen har allt bara rullat på. Nu är jag hemma, trött men ändå glad. Hade fått ett brev, trodde det var från NIU men fan elle att de va därifrån. Nå japanskt självförsvar fick jag ist! Kult de med -.-......
Ikv blir det ingen träning för mej, vilket jag stör mej på, haha! Ist ska jag och alla andra gamla konfirmander åka och se på konfilmen. HAHAHA låt mej dö <333 hejdå.

Kommentarer
Postat av: therese

DE ÄR SÅ SJUKT ROLIGT LUMPE. garva inte ihjäl dig! :D

2012-01-19 @ 18:47:06
URL: http://tthereseskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0