tjede xD

Vi bytte film, vi tog The Darkest Hour i 3D ist! Premiären va idag. Hade lite mer förhoppningar om den faktiskt, men den va bra! Roligt med 3D också. Malin sa mitt i filmen: Oj jag fick en sten i pannan xD HAHHAHA jag dog. Aja, vi skrattade och åt jordnötsrutor som luktade skit i munnen under filmens gång. Efter filmen fulade vi på oss som vanligt. Stog och skrattade åt oss själva. Skrattade åt folk som inte fick upp dörren osv. Hehe..När jag kom hem fikade jag sen driie till min älsklingssäng, som jag nu ligger i ofc. Mamma sitter här bredvid med min, lägg märke till MIN mobil och wordfeudar. Lol standard. Aja, nu skall jag nog sova snart puss och godnatt ;*

Kommentarer
Postat av: malin

yes, vi är bäääst! :D

2012-01-07 @ 03:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0