fetton

Igår sov Freja hos mig, den fulisen. Hon kom hit på kvällen, när vet jag inte riktigt, men vi var iaf rätt hungriga. Som vanligt dvs. Så vi gjorde pannkakor..Amerikanska fetisar gjorde vi. Jag brände första nå brutalt så det luktade fan, tur jag har en mor som är utbildad kock xD Hon räddar mig alltid! Lillmami! Men dom blev feta och goda. Men vi va så himla flummiga så vi kallade dom japaniis pankisar. Det va mycket roligt. Så vi åt, sedan vid 12 tog vi oss en prommenad, allt för att vi skulle bli trött. Trött blev vi, men vid halv 4 drog vi ut igen på nattligt äventyr HAHHAHAHA. fult. Kom in vid 4 igen och då va jag tröttare än tröttast. Somnade dirre! Vaknade igen vid 9 av Frejsson. Vid 11 åkte hon till birsta med mor sin och jag sov några timmar till. Hehe...Annars har jag bara varit hemma med Asta idag. Lekt lite ute osv. Myssötan min. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0