lördag

Lördagen var som en berg och dalbana! Började lite småtråkigt..men det blev lite bättre mer mot kvällen! Kollade iaf på Loreen åt Ester eftersom hon älskar henne! Gick in i ett tält och satte oss och väntade på lite folk, Robin och hans kompisar kom en snabbis. Kollade på Hoffmaestro med Sanna, Hogge och Grein, det va kaos men kul! Jag låg på backen där ett tag! HAHAH, folk bara föll! Sedan drog jag och bönan därifrån, träffa Freja,Hanna och Emelie, vi gick ner och åkte breakdance! Jäklar vilket drag det va! Haha! Sedan kollade vi lite på Sean Paul, det va mäktigt som fan! Jag och bönan stog i smeten och det va kaos som bara den! Så vi drog ut därifrån. Träffade Andreas så va med han typ resten av kvällen, sen va jag med bönis igen, köpte mat innan vi for hem. Jag va död!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0