mina dagarrrr

De senaste dagarna har jag varit med Freja. Har hunnit slinga mitt och Frejas hår, haha! Men det blev bra till slut. Igår hade vi myskväll hos henne, köpte massvis med frukt och choklad! Åh va sjukt gott! Mysigt hade vi med. Åkte sedan hem vid 11 typ. Idag va jag med Freja på stan, höll hårt i pengarna och köpte bara en tubtop som jag letat efter asalänge! 50 kr! Nöjd om man säger så! Sedan åkte vi hem till mig och struttade på bara. Och till sist hem till Freja, Emelie kom också, så vi myste på lite. Nu ligger jag hemma i min säng och längtar tills imorgon, för imorgon börjar gatufestveckan och jag ska gå med min bästa böna! Alla dagar har jag min böna med mig, kan inte bli bättre, jag och Mallis på GF, HOLABANDOLA VA BRA!!!!!! Puss nnu ska jag sova med min aztis 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0