förlåt så himla mycket

Hej! Förlåt för att jag bloggar så himla dåligt. Men mycket har hänt och händer. Jag har sommarlov, leker med mina fina och har min lilla Asta! Och eftersom dom gjort om på blogg.se så funkar inte min blogg-app för tillfället så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder från de senaste dagarna! Gör det så fort det funkar igen. 
Men jag kan ju berätta lite kort vad jag har gjort. Jag har varit med fina vänner, jag har äntligen köpt 3-dagars till Gatufesten som är om några dagar. Jag har varit mycket i stan, både med vänner och min kära mor. Imorgon är det midsommar och jag ska mysa med min familj hela dagen. Mot kvällen får jag se vad som händer, kan möjligtvis bli så att jag tältar med mina filurer. Men nu ska jag fixa mig, för ikväll ska jag sitta vid brasan hemma hos Freja med Emelie och mysa. Hoppas ni får en fin midsommar allihopa! Lovar att lägga upp massvis med bilder efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0