Midsommar 2012

Min midsommar va supermysig. Började dagen med att fixa mig, sedan drog jag och hela familjen till Tokarsberget och myste lite. Träfade mormor och hundarna, och det va jättemånga som kom fram och ville hälsa på alla bebisar. Dock va Asta en surpuppa haha, så dom kollade mest på Ziri och Sixten! När vi skulle hem kom Sebbe och pratade en stund, haha gull! Åkte hem och började med maten eftersom vi skulle ha massa gäster hemma. Farmor och Farfar + Kickis kom och åt med oss. Va riktigt gott med mat må jag säga! Fanns så himla mycket att välja på också. Märks att mor min varit kock en gång i tiden. Senare mot kvällen kom även mormor och dom, Stefan och Vivi och Nils! Juste, Malin kom även en stund! Hur mysigt som helst! Mot kvällen for jag även på fest, kanske inte i min ålder men det va kul i början, sedan blev jag bara förbannad så malin kom och hämtade mig så åkte vi vidare till några andra! Så en helt okej midsommar trots oplanerat! (förlåt föroordning på bilderna xD)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0