stadsmys

Idag klev jag upp 9, duschade och åt frukost med mamma. Sedan började jag fixa mig för att jag och Malin skulle till stan. Åkte in vid 11. Va rätt fint väder, men blååååsigt! Sjukt mycket rea på alla affärer också! Shit. Men jag snålade lite idag. Höll mig under 200 kr! Kändes bra. Ska inte köpa nåt mer nu innan Gatufesten, kan ni förstå?? 5 dagar kvar! JAG SPRICKER AV LÄNGTAN! Kommer bli makalöst kul. Åh, sjukt! Dom har redan börjat sätta upp tälten osv. 
 
Hade iaf en jättetrevlig dag, med lite shopping och mat,lite skratt osv. Nu ska jag käka middag och sen ska jag städa lite på rummet, bara hålla det fräscht liksom! Får se om jag och Malin gör nåt ikv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0