resten av Göteborgresan!

Lördag:
Klevv upp vid 9 kanske? Gjorde oss klara lite snabbt och sedan gick vi till Sjöfartsmuseeumet. Det va lite småmysigt faktiskt. Kollade på massa coola fiskar och massa annat. Fanns även en avdelning med gamla båtar och man fick även se hur man bodde förr i båtar osv. Fiskarna va roligast där! Köpte äben en present till Melker och Ester där!
Direkt efter gick vi allihopa in till stan och klev på en sightseeing buss som skulle ta oss runt om i Göteborg. Kallt men coolt!
När sightseeingen var över så fick vi shoppa! Hittade massa saker. Visar det lite senare! For sedan hem till vandrarhemmet och bara myste!
Söndag:

Vaknade ännu tidigare! Åt gofrukost och lockade håret på några av tjejerna, så fint så! Sedan tog vi spårvagnen till Universeum. Alltså vad ska jag säga? Det va sjukt kul! Så himla fint,coolt,häftigt och ja..allt på samma gång! Man blev som ett litet barn som ville upptäcka allt mer. Åh det va så himla kul. Man skulle kunna vara där i timmar. Det va griscoolt! Åker ni till Göteborg, då måste ni på Universeum! Helt fantastiskt att se!
Efter universeum drog vi till LISEBERG (!!!!) Åh, det va så himla roligt. Jag åkte nästan allt och satan va jag skrek, skrattade, grät och mådde bra. Åkte allt om och om igen. Det var en enormt energikick, dock i slutet av kvällen va min energi helt borta och jag mådde fruktansvärt dåligt. Vet inte riktigt vad som hände, hade inte ätit mycket eller druckit. Så jag kände mig rätt svimmfärdig. Men innan vi for hem åkte jag faktiskt Atmosfear TVÅ gånger. Ingen märkvädig för att vara Europas högsta frittfall..Men det va kul!
Måndag:
Städade och skulle vara ur rummen vid 10. Efter de åkte vi till Nordstan och shoppade..i typ 6 timmar? Innan tåget gick hem dvs..Köpte lite där med. Va riktigt trött på tåget hem. Vi hade som tur va ätit lunch i stan och även köpt med oss subway till middag på tåget. När vi bytte tåg och hoppade på Stockholm-Sundsvall joinade även klass 9A oss i samma vagn eftersom dom åkte samma tåg som oss hem! Sov ingenting då..HEHHEHE
svart linne-BikBok
tygväska-
skor-H&M
bandou-Kappahl
svart bh-H&M
vit bh-cubus
strumpr-cubus
solglasögon-H&M
iPhoneskal-liseberg
byxor-cubus
bikini-H&M
rosa/vitt linne-Gina
iPhonehögtalare-Telia
Om jag säger såhär. Jag har faktiskt aldrig haft så kul med min klass som på denna resa. Satan va guldvärt allt jobb har varit! Vi har haft äckligt kul och skrattat som bara den. Om 3 dagar skiljs vi åt för alltid. Känns knäppt. Vill inte. Jag har det så himla bra med dom här mongona så herregud. Världsbäst. Kommer svida hårt inom mig på fredag. Faktiskt, jag längtar inte alls..inte ett dug. Känns allt för jobbigt. Usch..jag älskar verkligen min klass..9B, Tack för ALLT! Ni är bäst!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0