hörs hej som han säger

Vilken torsdag, jag har varit sjukt trött. Karin va jäääkligt sen till spanskalektionen idag, vilket bara va skönt, läxförhöret gick helt OK också för at jag knappt hade tränat på de. Fick G på matteprovet jag gjorde igår också, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Sen hade vi bildprov, och herregud vilken panik jag hade över de. Kändes som att jag inte kunde nånting! Men jag hoppas! Skönt att ha de överstökat iaf! Nu har jag kommit hem, är barnvakt åt mina syskon ja, mamma får på jobbet när jag kom hem och Robban jobbar än och kommer hem vid 5, så vi ska laga mat snart! Mys! Ikväll ska jag på filmkväll med konfen, men ska gå efter en timme eftersom jag har träning! SKÖNT! Nu ska jag gosa framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0