Min helg i stockhom!

I fredags åkte jag och världens härligaste lag till Stockholm. Vi bodde på lyxhotell i Bromma, alltså de va verkligen jättefint! Fick dela rum med min homie Hanne! Vi älskade rummet, haha! Började fredagskvällen med tre-rätters middag, vi hade superkul, satt och pratade om allt, skrattade åt varann och fick framför allt jättegod mat!
Efter middagen hade vi ett spelarmöte, vilket gjorde mig riktigt deprimerad..vi har inget lag nästa vinter vilket resulterar i att vi får  byta lag vi som ska fortsätta, dock har vi så underbara tränare så dom har kontakter som vill ha oss, så kommer förmodligen flytta till Sundsvalls IBF! Efter mötet gick jag och Hanne till rummet, duschade och busade lite innan vi somnade!
Lördag: Började med hotellfrukost, va inte så hungrig så åt en macka typ..Direkt efter det for vi hela gänget till stan och shoppade i flera timmar! Hittade jättemycket jag ville ha! Behärskade mig lite dock..Men jag är supernöjd över de jag köpte!
Direkt efter shoppingen drog vi til Grönan, hade sån himla otur med vädret, att vid första karusellen ÖSTE regnet ner så det såg ut som vi hade duschat med kläderna på, bara droppade utav oss..Men inte hindrade det oss från att ha kul eller? Sket i vädret och åkte massvis med karuseller, länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde den kvällen! Åh herregud va kul det va, blandning av skratt,gråt,skräck,andtappning osv. HAHA. men oj så kul jag hade! Avslutade grönan med att äta mat där med min Milliz! Åkte hem vid 8, kall och riktigt trött! Duschade hemma på hotellet och somnade sedan rätt snabbt!
Söndag: Va jättetrött imorse när vi klev upp runt 9 tiden..Tog på mig min onepiece och gick ner och åt brakfrukost. Sjukt gott! Åkte sedan hem runt halv 11. Skönt ändå! Men sorgligt på samma gång..sista gången tillsammans liksom. Glad att jag har världens bästa och absolut roligaste lag. Finns inga bättre människor än dom!
OCH tränarna, dom är bäst dom med! Skulle lätt vilja ta med dom till de andra laget, dom har gjort mig så himla mycket så herregud, gubbarna våra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0