Underbara vänner som förgyller mina dagar

Igår/inatt hade jag det så himla, himla kul! Vi hade gjort en överraskning uppe i ladan och fixat det supermysigt! Vi va helt lyriska och ville bara att tiden skulle räcka till eftersom vi blev rätt stressade när vi fixade oss! Men vi hann och allt blev superbra! Vi brudar åt mat uppe i ladan, va supergott! Åt och skrattade så herregud! Vid 8 började annat folk rulla in, Hanna,Alle,Calle,Joel,Fredrik,Agnes och William! Vi danskade, sjöng och bara mådde! Hade det superkul och jag är glad att jag va med! Tack ALLA för en helt grym valborg! Puss
Imorse vaknade jag bredvid Frejsson! Mys! Vi låg och pratade och gosade innan vi gick ner till de andra. Agnes kom förbi också, så vi alla gjorde lite brunch och satte oss ute i solen och åt! Va grymt gott med mat. HAHA. Va jättevarmt ute så vi satte oss och bara stekte ett tag.
Sedan åkte jag och Thori till min mormor och kollade på bebisarna. Jag fick även se på min lilla Asta! Lillbebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0