people always leave

Jag bloggar aldrig. Jag glömmer den bland allt annat som händer i mitt liv. Lovet var helt sjukt skönt. Tog det lugnt precis som jag behövde. Umgåtts med mina fina vänner som gör mig så himla glad. Allt var bra! Nu är skolan igång igen och jag tror det rullar på rätt bra. Ser fram emot att det snart är jullov. Bara några veckor kvar ju. Och veckorna går så himla fort. Har snart gått en halv termin i gymnasiet. Helt galet!
 
Annars går det upp och ner. Innebandyn rullar på..dock saknar jag Vattjomslaget så sjukt mycket. Vill inget mer än att det ska komma tillbaka för det var det bästa laget jag någonsin kommer spela i. Vi va inte så bra spelmässigt, men stämingen i laget saknar jag så det gör ont i mig.
Är annars rätt glad. Mycket som händer runt omkring mig, både bra och lite mindre bra saker. Men allt kommer lösa sig, det vet jag. Och jag är stark. Jag står med ryggen rak och ser framåt. 
 
På fredag ska jag börja lite smått med att köpa julklappar. Åh så mysigt! Längtar väldigt mycket till jul, släkten samlad och stämningen är bara så himla go! 
Ska även försöka börja blogga mer. Men livet går före
 

Kommentarer
Postat av: emilia

asså snygging! saknar dig.. och saknar också laget :(( fml

Svar: du är snygg med stumpis! Saknar dig och laget jag med!
julia mårtensson

2012-11-10 @ 13:36:33
URL: http://millz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0