Fredag och lov!

Dåligt uppdaterat av mig! Har varit mycket i skolan och mycket träningar! Har nästan inte haft några lektioner dehär veckan vilket har varit väldigt uppskattande! Va ledig ons-tors och idag började vi 12 med att ha halloweenparty på skolan! Och äntligen har jag skickat in mitt Rwanda arbete! Vilken skön känsla!
Annars då? Jo har varit blandade känslor. Jag är inte den som tar åt mig mycket skit som pratas om mig, men ibland blir jag så jävla irriterad på vissa som ska veta precis allt och tror dom vet allt. Lägg ner säger jag :) Annars är jag glad, jag går ständigt med fjärilar i magen och ett leende på läpparna. Har gått på lov idag också! Känns väldigt bra. Ser fram emot lovet. Imorgon har jag match mot Jämtland och efter det är det äntligen Zandras 25 års fest! Kommer nog bli superroligt!
Men det jag längtar mest efter är att få känna fjärilarna gå i högvarv, då kommer jag må sådär bra som jag vill må.

fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0