arg

Vilken skitdag!! Började dåligt redan imorse. Irriterad på allt. Sista lektionen va grymt jobbig, Bosse berättade om sin stroke. Vissa tog det jättehårt vilket va jobbigt att se, va jättejobbigt att bara höra om hela händelsen också. Hoppas verkligen att de som pratat om Bosse verkligen inser vad dom trycker ner en. 
 
Annars blir jag bara less och irriterad. Vafan äre med folk nu för tiden? Helt sjukt, visa lite mognad, speciellt du som fan är 19 år. 
 
Ska fixa lite innan jag kör ett dubbelpass ikväll. Mormor hämtar mig om ett tag, så åker vi och tränar. Sen skjutsar hon mig till min innebandyträning. 
 
Hörs när jag är på bättre humör, mår bättre och när allt är bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0